• Creative Process – Research

    1. Research

    Czyli na początek analiza. Produkt - co dokładnie sprzedajesz, z jakich elementów się składa, co o nim sądzisz. Klienci - co myślą o Twojej firmie i jej produktach, co na ten temat mówią Tobie, a co piszą w internecie. I kim właściwie są, kim chcesz by byli. Konkurencja - kogo uważasz za swoją najsilniejszą konkurencję, jakie są ich produkty i jakie są ich działania.

  • 2. Pomysł

    Na podstawie Twoich wymagań i mojej analizy przygotuję pomysł na strategię Twojej obecności w internecie, w mediach społecznościowych. Strategia będzie zawierała propozycję w jakich serwisach najlepiej pokazać Twoją firmę i jak ją pokazywać. Z uwagi na to, że obecność firmy nie kończy się na mediach społecznościowych zaproponuję również inne możliwe działania wpływające na wizerunek firmy, jej odbiór przez klientów, a w konsekwencji zwiększające sprzedaż.

    Creative Process – Pomysł
  • Creative Process – Działanie

    3. Działanie

    Czyli otrzymasz propozycję strategii, gdy ją zaakceptujesz od razu zabieramy się do działania, bez zbędnych opóźnień.

  • 4. Monitorowanie

    Na bieżąco monitoruję swoje działania. Czy przynoszą one zamierzony efekt, czy też trzeba wprowadzić korekty do pierwotnego planu. Efekty jednych działań będą widoczne od razu, ale będą też działania, na efekt których będzie trzeba dłużej poczekać. Gdy zadaniem jest budowanie wizerunku nie da się tego szybko zrobić. Szybko to niestety wizerunek można tylko utracić.

    Creative Process – Monitorowanie
  • Creative Process – Aktualizacja

    5. Aktualizacja

    Bywają sytuacja, których nie sposób było przewidzieć, są one z zakresu zarówno nowych możliwości jak i utraconych szans. Dlatego czasem przygotowany plan działania trzeba zmodyfikować, coś do niego dodać, coś odjąć, a coś nieznacznie zmienić. Nic nie jest dane na zawsze ;)